Leo_Vlada, 28 июля 2011: отзыв в интернете об отеле RIGAT PARK 5*

28 июля 2011
-3,0

From 18 to July 20, 2011 my wife and I stayed at room 360 (romantic, with a window into all wall and a balcony overlooking the sea). The atmosphere in the room is classic. In addition, the situation 70-80 years. One feels that the owner designed the hotel to your liking (nautical theme in interiors, etc.). Do not like it at Rigat Hotel as follows: 1. Staff at the hotel is not friendly with a few exceptions. 2. Breakfast is decorated casually. No ready meals. Vegetable only cucumbers and tomatoes. Of meat consists of 7 varieties of local sausages, but cut only 2 species, the remaining sausage cut myself! The waiters do not offer a la carte menu, unless they are very hard ask. At breakfast, the waiters are not friendly (Adolph, Mercedes, etc.). 3. Elevator at the old and the only one. 4. In my hotel room was safe, but he paid. I paid for 2 nights 39 €! Check the admission money for safe client does not give! 5. Loungers on the beach, staff does not hold for the hotel guests. As I learned later, the hotel began to specialize in tourists from Russia. Apparently according to the hotel management Russian tourists are not critical and can save on lodgers. Prior to this hotel, I traveled to Spain by car and stayed at the hotel chain Parador. All hotels 3-4 stars, but the quality of service and superior rooms Rigat Hotel. Russian: С 18 по 20 июля 2011 года я с женой останавливался в отеле номере 360(романтический, с окном во все стену и балконом с видом на море). Обстановка в номере классическая. В отеле, обстановка 70-80 годов. Чувствуется, что хозяин оформлял отель по своему вкусу(морская тематика в интерьерах и т.д.). Не понравилось в Ригат отеле следующее: 1. Персонал в отеле не доброжелательный за редким исключением. 2. Завтрак оформлен небрежно. Нет готовых блюд. Из овощей только огурцы и помидоры. Из мяса, представлено 7 сортов местных колбас, но нарезают только 2 вида, остальные колбасы нарезай сам! Официанты не предлагают блюда из меню, если только их очень настойчиво попросишь. За завтраком официанты не дружелюбные (Адольф, Мерседес и т.д.). 3. Лифт в отеле старый и только один. 4. В моем гостиничном номере был сейф, но он платный. Я заплатил за 2 ночи 39 евро! Чек о приеме денег за сейф клиенту не дают! 5. Лежаки на пляже персонал не выставляет для постояльцев отеля. Как потом я узнал, отель стал специализироваться на туристах из России. Видимо по мнению менеджмента отеля русские туристы не требовательные и можно экономить на постояльцах. До этого отеля я путешествовал по Испании на автомобиле и останавливался в отелях сети Parador. Все отели 3-4 звезды, но качество обслуживания и номера превосходили Ригат отель.